/Files/images/muzika/DSC_0085.JPG

Я вірю, що музика - це голос особливого духу, завдання якого збирати мрії світу, і який, проходячи через свідомість людей, здатний залагодити, нехай навіть на короткий час, їх розбрати, або потрясти душі, руйнуючи соціальні незручності.
Адріано Челентано
Керівник гуртка: Ляшук Юлія Володимирівна

Мета: розвиток співочого дихання, формування навичок співочої емоційності та виразності, розширення діапазону голосу, спів без супроводу, спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено)

Основний зміст роботи

Учасники вокально-хорового гуртка приймають участь у шкільних та організованих сільською громадою концертах, конкурсах, ранках та ін. заходах, оглядах шкільної та районної художньої самодіяльності.

На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, вміння володіти мікрофоном, дикцію та виразність співу.

Гуртківці розширюють свій кругозор, самореалізуються та підвищують свою самооцінку .

Вокальний та хоровий спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Мета вокально-хорових занять:

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу;

- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

Основні завдання вокально-хорових занять:

- формування навичок співочої установки;

- різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;

- розвиток мислення;

- формування музичної пам’яті;

- навчання використання під час співу м’якої атаки;

- формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу.

Завдання формування якостей особистості:

- Ціннісне ставлення до праці, природи, до людей, держави, суспільства і мистецтва.

Форма проведення занять гуртка – комбінована.

Кожне заняття включає теоретичний матеріал, практичну роботу.

Склад гуртка – змінюється згідно заходів і концертів.

За І сем. керівником і дітьми була проведена активна робота. З початку навчального року діти були включені в систематичні заняття вокально-хорової групи і в активну концертну діяльність.

Юні вокалісти брали участь практично у всіх шкільних заходах і концертах:

Учасники гуртка не тільки самі виступали на різних концертах, але й культурно розвивалися, відвідуючи музичні заходи за межами нашої школи.

Кiлькiсть переглядiв: 1966

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.